onsdag, juli 26, 2006

Lost

Som inbitet Lost-fan googlade jag lite för att kanske hitta ledtrådar om vad som kan tänkas hända i säsong 3. Till min stora förtjusning kom jag över den här informationen:

-Echo, Locke och Desmond vaknar upp i en mystisk dimension, där en sorts insektsras härskar.

-Gud befaller Jack att odla skägg.

-Jack, Hurley, Sawyer och Kate blir tagna till "The Others" hemliga, svävande bas.

-En voodo-doktor återupplivar de döda på ön, som genast börjar leta efter "brains... brains...".

-Ett avsnitt där handlingen utspelar sig i Western-miljö.

-Charlie hjälper dem att rymma från den flygande basen. Han har ett år tidigare sökt jobb hos firman som designade den och låtit tatuera in kartan på pungen.

6 Comments:

Blogger Malou said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

7:01 fm  
Blogger Malou said...

Haha, Jack kunde gott behöva ett saftigt helskägg om du frågar mig :P

7:02 fm  
Blogger Fredo said...

Det fanns en tid i slutet av nittonhundratalet då jag tyckte att Twin Peaks var det bästa och mest skruvade som gick på tv.

Så kom 2000-talet. Så kom Lost.

Försökte hänga med ett tag och jag förstår dem som fortfarande gör det. Men för mig har det mest blivit till en skitnödig serie med loose ends och syntethic cliff hangers. Man blir ju bara irriterad på att alla dimensioner och möjliga förklaringar på allt sjukt som händer.

Men, jag tycker alltså inte illa om den eller att den skulle vara dålig. Jag är bara trött på den.

12:20 em  
Blogger Simon said...

Bullshit:
Haha, jag fattar inte riktigt att jag fortfarande tittar. Så många nya svordomar den serien har fått mig att uppfinna! Nu har det dock kommit till att jag måste fortsätta titta för att se hur i helvete dom ska lösa det här!

12:37 em  
Anonymous Anonym said...

Haha! Jag är också helt nerknarkad i Lost. En karta på pungen, brilliant!

Har du nån länk till det här?

5:01 em  
Blogger Simon said...

Hehe.
Googla bara 'Lost säsong 3' så finns detd massa forum. Men den absolut sjukaste sidan är lostpedia.com.. Snacka om fanatiker!

1:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home