torsdag, juli 20, 2006

Dra upp byxorna

Ledig idag efter att ha jobbat tisdag, onsdag 12 till 18.. Blir riktigt trött i kroppen faktiskt. Lyfta kastruller, diska, fixa grillen osv. Men det är kul. Jag trivs.
Innan jag gick hem igår pratade Kevin lite med mig. Gav mig lite papper jag ska fylla i så jag får min lön. Han frågade också om jag skulle kunna fixa någon slags huvudbonad, keps eller så. Sen var det en grej till. "..This is maybe a bit private but it would be great if you could, like, hmm.. think about keeping your pants up. I know it's fashion and all that but you know..
Jag skrattade lite och sa att det ska jag absolut tänka på. För det har jag inte tänkt på. Skönt att han var ärlig och sa det på ett lugnt och lättsamt sätt så dom inte går och är sura bakom min rygg. Så nu blir det till att dra åt livremen!

Nu ska jag ner och öppna ett bankkonto som pengarna ska få rulla in på..

7 Comments:

Blogger Alex said...

Skaffa dig ett par hängslen, det är ju trots allt mode här i Sverige!
haha

10:26 fm  
Blogger Simon said...

Det har du ju faktiskt rätt i.. Kanonidé :D

10:44 fm  
Blogger Widde said...

Hängslen är hett. Jag har det till alla mina jeans =)

11:22 fm  
Blogger Simon said...

Vill verkligen ha ett par hängslen..

Elin: Har du ett par hängslen till varje par byxor? Nä, jag måste ha fel.. :)

1:51 em  
Blogger Widde said...

Haha nej, det skulle bli en jävla massa hängslen. Men jag har säkert 6-7 st, så att jag kan variera mig lite =)

4:00 em  
Blogger Simon said...

Haha, tänkte det :)
Får kolla upp hängsle-utbudet här..

5:46 em  
Anonymous Anonym said...

haha... det med "...maybe keep your pants up..." var as(s) kul! *fniss*

10:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home