måndag, juli 17, 2006

100 saker om mig

1. Jag har snott idén till det här från Silverfisken och kommer antagligen sno en del "teman" också. Förlåt
2. Jag tycker om att teckna
3. Jag är smått pedantisk
4. Jag älskar min MacBook Pro
5. Jag är mörkrädd
6. Min abslouta favoritdrink är White Russian
7. Jag tycker McDonalds hamburgare är godare än klassiska gatuköks
8. Jag gillade maten i skolan
9. Jag sover för länge
10. Jag saknar min bil
11. Jag är avundsjuk på Jamie Hewlett
12. Jag vill skaffa mig en egen seriefigur
13. Jag spottar tre gånger bakom höger axel om jag ser en svart katt gå över vägen
14. Jag är kass på politik
15. jag tittar för mycket på TV
16. Jag börjar få en känsla av att jag är för ung för en sån här lista
17. Jag är 19 år
18. Jag tycker Fab 5 är roligt
19. Jag skulle vilja spela trummor
20. Jag har börjat ha skor på mig inne
21. Jag skulle vilja vara pirat
22. Jag skulle vilja vara cowboy
23. Jag tycker inte om att bråka
24. Jag har inget favoritlag
25. Jag har blivit Årets Elev i Grafisk Kommunikation
26. Jag har varit kär i Lilli & Sussi
27. Jag hatar att spy
28. Jag vill lära mig surfa
29. Jag tycker det är skönt att sova i en soffa
30. Jag tycker det är jobbigt att vara kissenödig
31. Jag är kär
32. Jag har livlig fantasi
33. Jag älskar hopptorn
34. Jag har dykt från 12 meter
35. Jag försöker vara ekonomisk
36. Jag trummar med fingrarna
37. Jag slår på osynliga cymbaler när jag lyssnar på musik
38. Jag börjar tvivla på att detta kommer gå hem
39. Jag älskar eld
40. Jag älskar tystnaden som uppstår när man har stängt av köksfläkten
41. Jag tycker inte om vädret i Melbourne för tillfället
42. Jag är en tv-spels nörd
43. Jag är en data-spels nörd
44. Jag tycker inte Paris Hilton ser bra ut
45. Jag avskyr skum i alla sorters drycker, kaffe inräknat
46. Jag är självkritisk
47. Jag ångrar att jag slutade åka skateboard
48. Jag vill ha en iPod
49. Jag tycker mitt klockarmband luktar gott
50. Jag är fruktansvärt klökmagad
51. Jag har en tatuering
52. Jag vill ha fler
53. Jag älskar att åka snowboard
54. Jag tycker att t-shirt, jeans och en luvtröja är det bästa man kan ha på sig
55. Jag har många underbara vänner
56. Jag är avundsjuk på tjejers klädutbud
57. Jag tror på liv efter döden
58. Jag är rädd för döden
59. Mitt "trix-rekord" med en fotboll ligger under 40
60. Jag får lätt gåshud
61. Jag vaknar nästan alltid med bortdomnad vänsterarm
62. Jag har hållt på med detta i en timma nu
63. Jag tycker om bakfylledagar
64. Jag gick in för att misslyckas på min mönstring
65. Jag skrattar hejdlöst åt Family Guy
66. Jag tar en paus här för en kopp kaffe
67. Jag tycker det är snyggt när man röker i filmer
68. Jag har en lillebror som är längre än mig
69. Jag saknar Rederiet
70. Jag tycker Reidar är ett roligt namn
71. Jag har hår på fötterna
72. Jag tycker duvor är jätteläskiga
73. Jag tycker om konsten på skateboardens undersida
74. Jag tycker det borde uppmärksammas lite mer seriös musik
75. Jag är kass på att klunka öl
76. Jag tror man klarar sig rätt bra utan den förmågan
77. Jag tycker det är skönt att nysa
78. Jag tycker han som pratar i actionfilmtrailers(?) är rolig
79. Jag ber om ursäkt för informationen på nummer 71
80. Jag vill bli en lättsam vuxen
81. Jag är bra på att höra fel
82. Jag kan jonglera
83. Jag vill bli bättre på att jonglera
84. Jag har kvar, och använder, skyddsduken till tangentbordet
85. Jag har en släng av fotfobi
86. Jag gillar tältsängar
87. Jag har vunnit 8000 kronor på ett ankrace
88. Jag är sugen på vin
89. Jag älskar rotmos fast jag har bara ätit det två gånger
90. Jag är vänsterhänt
91. Jag kastar dock med höger hand
92. Jag kan inte med Hugh Grant
93. Jag har aldrig svimmat
94. Jag är uppe i två timmar nu
95. Jag tycker gemener är mycket snyggare än versaler
96. Jag är kissenödig
97. Jag tycker om att titta på tecknat
98. Jag måste gå ner och handla men det är tecknat på TV
99. Jag kan skela med ett öga
100. Jag är färdig

7 Comments:

Blogger Hänna said...

Spännande! Nån gång ska jag också försöka mej på en sån här lista.

(Jag tycker också det är jobbigt att vara kissnödig.)

11:42 fm  
Blogger Fredo said...

Åfyfan. Det där verkar svårt. Eller så skriver man bara, utan att tänka. Eller? ; ) Ska fnula ihop en 1000-sakerlista. Kanske.

12:26 em  
Blogger Simon said...

Bullshit:
Det är riktigt svårt! Ja ibland går det av bara farten men man får tänka till lite faktiskt..
Jag väntar på din egna :)

12:38 em  
Blogger Dannys said...

faan du är ju sjuk i huvudet simon! du har mycket och göra där nere i austrailen ser jag! halleluhja.. :P jag vill också bli bättre på att jonglera.. kan inte göra det.. :(..
daniel hedin och lillen hälsar.

10:46 em  
Anonymous Anonym said...

HAHAH. TACK för dagens garv!
69. Jag saknar Rederiet
70. Jag tycker Reidar är ett roligt namn

Jag längtar efter dej kompis.
KÄRLEK

6:28 em  
Blogger Fredo said...

Nu är min lista klar. Gå in, vem som helst och gotta er i den nakna sanningen. Jag önskar att jag hade vågat ta med mer smaskigt. Kanske kommer extramaterial lite senare. För det finns ju duktigt mycket sjukt man har gjort. Jösses.

10:55 em  
Anonymous Anonym said...

"Jag är kissenödig" hahaha *asg*

5:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home