fredag, juli 14, 2006

Gäsp

Lite småtrött såhär på morgonkvisten. (Borde nog få stryk för att jag kallar 11.57 för morgon)
Jag och E hade en uppesittarkväll igår. Förnöjd spellista i iTunes, en 5 liters bag-in-box och thaimat på hemkörning. Riktigt skön kväll. Känner av det idag dock. Dels i huvudet, dels i knät. Elin "tappade" vårat mobila element på det när jag låg och drack vin på golvet.

Ikväll bär det av till det, förhoppningsvis, nya jobbet! Glöm det jag sa om flyttgubbe. Det verkar som att jag kommer bli dishpig på en eller två restauranger bara två minuter härifrån! Riktigt gott, om jag nu får det. Tror faktiskt det.
Var där i onsdags och fick en liten inskolning av killen som ska sluta. Samma sak idag fast jag nu ska lära mig rutinerna på kvällen. Är mest diskning visst. På "morgonpassen" (12.00-18.00) kan det bli lite lökskalning osv. Fick till exempel börja med att rensa bläckfisk. Fy fan! Haha.

Inhandlade lite inspirationsböcker på OP-shopen igår. Seconhand affär längre ner på gatan. Två klockrena mangaböcker för $3 styck! Underbart.

Nu, slappa!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Älskar thaimatskvällar! Bor i stockholm där jag väntar med spänning på en ny thaimat hemkörning som öppnar 1 september! Holy Basil heter dom.

Ha d gött

11:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home