lördag, juli 22, 2006

Där ser man

När jag gick hem igen efter att ha följt E till jobbet nu på morgonkvisten (lite för mycket skumrask för att kunna gå själv) stannade det en bil jämte mig. En snygg SUV. Mannen i bilen vevade ner rutan och frågade mig på bred aussie dialekt om polisen var i närheten. Jag blev nollställd och fattade inte riktigt varför han undrade det. Var han full? Hade han rånat en bank?
Sen fortsatte han och menade på att det inte var några flickor nånstans. "But maybe you're not looking for any girls?" Nä, sa jag och önska han en trevlig dag och gick därifrån. Äckel.
Han var alltså på jakt efter ett blåsjobb eller liknande innan jobbet antagligen. Och trodde att jag var det också?! Eller tyckte han att jag såg ut som en hallick? Ledsen kompis men du letar efter en lång man med lila päls, ormskinnsboots och cowboyhatt. För det är så hallickarna ser ut va?

Nu ska jag sova lite till sen ska jag städa lägenheten.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

du får väl börja med lite pimpin´ på fritiden! ;)

11:48 em  
Blogger Simon said...

Haha, misstänker det!

2:37 fm  
Anonymous Anonym said...

Bara att kolla in Snoop Dog i Starsky & Hutch. Btw så är din sida länkad från mig nu!

2:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home