måndag, juli 17, 2006

Kors

Förbannade aussies och deras värdelösa förmåga att slänga in lite isolering i sina hus. Eller det kanska bara är våran lägenhet. Trots att vårat mobila element blev inflyttat i sovrummet över natten vaknar jag fortfarande med förkylning från halsen och uppåt! Helt tjock i huvudet.
Sitter i soffan och njuter av värmen min älskade mac sprider i knät. Kaffet gör sitt också! Gott..

Inget jobb idag. Måste dock knalla ner till banken och fixa en check så vi kan boka våran inplanerade utflykt. Åka lite husbåt på Gulpa trail..

Så visar dom lite vintersport på tv och jag blir genast vrålsugen på att hoppa upp på brädan igen. Måste verkligen införskaffa mig den där longboarden nu. Det kommer bli min enda stora införskaffning. Resten av lönen ska åka ner i spargrisen. Hoppas det går bra!