torsdag, juli 13, 2006

Sjörövare

Var och såg den nya Pirates.. igår. Riktigt bra. Gillar äventyrsfilmer. Är väl barnet i mig eller något. Eller vem försöker jag lura. Jag är ett barn.
Har än en gång kommit fram till vad jag vill bli. Eller vad jag vill vara. Överst på listan nu, före cowboy, kommer sjörövare. Pirat. Jag vill ha en såndär schysst bandana och långt smutsigt hår med massa krimskrams i. Stora boots och hatt. När kommer det modet egentligen?

Nej, nu måste jag ta tag i och bli färdig med min teckning. Så jag kan gå vidare till nästa. Ska försöka lägga upp den om den blir klar.

Stay tuned.

3 Comments:

Blogger Clara said...

För att göra din lycka fullkomlig; sjörövarmodet är tillbaka i och med Pirates, med långt hår, knäbyxor, skjorta med en snitsig 1700-talssjal runt halsen, kavaj och stövlar. I alla fall för tjejer, men varför inte för killar också? Tänk blandning av 1700-talsadel och pirater.

9:57 fm  
Blogger Simon said...

Det är ju helt underbart! Måste kolla upp detta. Och börja spara pengar :)

2:45 em  
Anonymous Anonym said...

mer pirat-mode åt folket! arrr...

11:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Home