tisdag, juli 11, 2006

Karla-karl

Fruntimret har gått till jobbet. Jag sitter här i min brynja med senapsfläckar, uttvättade kalsonger, flottigt hår och tubsockar med hål i. Luktar svett och rapar högt av ölen. Sa jag att jag tittar på sport?

Skämtosido.

Sitter i soffan och kollar på nåt matprogram. Iförd mina älskade Pace jeans, min älskade gråa luvtröja och mina älskade raggsockar som farmor gjort. Lipar över att jag har glömt köpa kaffe och lyssnar på musik. Kent faktiskt. Det var riktigt längesen. Riktigt bra.

Karla-karl. Om allt går bra i övermorgon kan jag faktiskt bli det. Ska nämligen på anställningsintervju hos MiniMovers. Kan bli flyttgubbe! Då blir det till att plocka fram brynjan, haha.
Intervjun ska visst hålla på i två timmar varav en timme är träning. "An hour of the interview will be spent moving furniture in our training area."
Haha! Ser det framför mig. Visionen ser ut ungefär som dom klassiska spelen Bomberman eller Chip där man springer runt i laburinter och knuffar lådor framför sig. Jaja, den som lever får se..














Nu får jag väl dricka té eller nåt.. FÖR NÅGOT KAFFE FINNS JU INTE!

2 Comments:

Blogger Fredo said...

Cool.
Har nu länkat din blogg från min. : )

11:44 fm  
Blogger Simon said...

Det är ju lysande :)
Schysst sätt att knyta kontakter på..

12:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home