tisdag, januari 16, 2007

Kors

Klockan är 00.16, jag och Johan sitter i storarummet och kikar på tennis. Som Johan sa: Hemma hade jag nog inte brytt mig så mycket, men nu är man ju här, där det händer.. Och det stämmer! Imorgon har vi planerat att åka in och kolla lite matcher. Försöka få plats så vi kan spana på Tomas Johansson. Tyvärr spelar Björkman på den största arenan imorgon så den kommer vi inte kunna gå på. Om vi inte vill betala mycket pengar. Och det vill man ju inte. Det är ju mest på grund av att man är i händelsernas centrum som man ens är intresserad av det.

Annars är allt fina fisken här nere. Jobbat idag. Fick springa ett ärende till affären. En sträcka på 200 meter. Kändes som en mil. Jävlar vad varmt. Helt sjukt! Kändes som att ögonen kokade och att solen var någonstans i höjd med lyktstolparna.
Nu så här mitt i natten är det fortfarande 35 grader. Vi sitter inne, framför tv:n, med fläkten på full patte.

Ta av sig till kalsonger och stoppa is i öronen kanske?

4 Comments:

Blogger Malou said...

35 grader mitt i natten... Jag skulle vara en väldigt aktuell självmordskadidat.

11:26 em  
Blogger Simon said...

ja det lockar ju faktiskt inte att gå ut. eller ligga under nåt täcke!

12:06 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag har förstått att det är ett litet Helvete där nere. Silverfisken klagar duktigt på värmen på sin blogg. Han pratade även om något UV-värde på 11 vilket är livsfarligt, typ. En annan historia berättade om att han hade en ”kille med hårtork” bredvid sig hela tiden. Här är det också varmt för årstiden.

9:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Du skulle inte ha klagat i somras innan du stack !!!!!!"Jag får ingen sommar iår" Nu får du stå ditt kast, svettas nu ordentligt. så dä så.
3dm blötsnö, och en vovve som standigt smiter. 20070121

4:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home