söndag, november 12, 2006

Slut på dagen

Hämtat ut pengar från hästarna vi vann på när vi var på hästrace, börjat boka och planera resandet (mer om det kommer), druckit lite kopp, spelat WoW, druckit cola, ätit en frys-pizza och kikat på youtube. Ungefär så har min lediga dag sett ut. Rätt skön faktiskt.

Grunnade lite på min framtid när jag gick ner för att möta Elin innan. Kom fram till att jag vill bli spelrecensent, starta en game-tidning, bli animatör, förnöjt rik och allmänt lättsam. Sistnämnda kan jag nog i och för sig redan bocka av.
Ska utveckla dom planerna mer någon annan dag. Imorn kanske.

På tal om imorn så ska jag hjälpa en kompis, Mary, med ett event hon ska hålla i. Hon pluggar event management. Nån slags välgörenhets tjofräs på en golfklubb. Jag vet inte alla detaljer riktigt än, hörde orden golfbil och köra, det räckte för mig. Måste gå upp klockan 5 bara. Poo.