fredag, oktober 20, 2006

Vardag

Har märkt att det har börjat bli allmän stiltje i min blogg. Vet inte riktigt vad det beror på. Händer väl kanske inte så mycket. Eller det gör det väl kanske.
Vi jobbar på som hejsan bägge två och sparar pengar inför resandet som ska sätta igång efter jul.
Tar lite småpauser här och där då vi slappar med Mike och Ellinor. Underbarra människor.
Igår när jag kom hem från jobbet stod Elin i dörren färdig att gå. Mike och Elli hade visst planer för kvällen och jag hann varken duscha eller varva ner. På med nya kläder och in i Mikes bil som stod och vänta. Han hade fått en vision om att han måste vara någonstans i St Kilda med en öl i handen och vänner omkring sig innan solen gick ner. Det gick sådär men vi hamna till slut på Claypot en restaurang som bara serverade fiskrätter och man var tvungen att ta med sitt egna vin. Förnöjt. Om inte fiskjävlen hade tagit 1 timme att få klar. Jo det är sant, vi satt och vänta på en hel fisk att dela på i 60 minuter förstår ni. Jag rasade. Vet inte hur gott det var heller. Kanske berodde på humöret. Sen köpte vi gelato (glass, typ) och mitt humör steg igen. Jag hade ju förnöjt sällskap.

Kvällen avslutades med lite youtubande (känn på det verbet, Fredrik Lindström) och ett Family Guy avsnitt.

Idag, jobba.

Tjabba!

2 Comments:

Blogger Malou said...

Hur lyder resplanerna? :)

3:53 em  
Anonymous Anonym said...

Du kan vara glad att du slipper vara i Sverige nu iaf.

1:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home