tisdag, augusti 08, 2006

d:)-<-<):

Hoppas ni ser att rubriken är en skateboardåkare.

Sitter och trixar lite för att få WoW att fungera på min kära mac. Fick ett tips om att det visst ska funka att ladda ner trialversionen från nätet och sen bara använda sitt befintliga konto. Skrattade lite lätt när nedladdningstiden visade "About 5 hours"

I brist på annat gjorde jag ett test för att se hur mycket gamer jag är. Gick rätt bra!













Fint väder i Melbourne idag. Eller iallafall här i St Kilda. Och jag som ska jobba sen! Jaja. Får ha helgens kalas i huvudet eller något. Mike fyller 28 eller 29, vi är inte riktigt säkra! Bra där..

Sen bokade E en resa igår också. Vi får åka till Byron Bay jättebilligt genom hennes skola. Jätteförnöjt!! 18 september. Varm sol, underbar strand, surfa kanske. Kanon!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

nu så! nu ska vi se hur mycket gejmer JAG är... *haha* ska bara förse mej med... vänta... sådär! en styck general white. hugs.

12:51 em  
Anonymous Anonym said...

78% blev det... ;)

1:09 em  
Blogger Simon said...

Yeah yeah.. Jag gjorde slarvfel, haha!

3:40 fm  
Blogger Alex said...

Of course, det är en skateboardåkare det går inte att ta miste på, speciellt inte om ens allra käraste sysslar med sånt! ;)

4:24 fm  
Anonymous Anonym said...

det låter ju skönt med Byron Bay!

11:48 fm  
Blogger Simon said...

Alexandra: Nej det går väl faktiskt inte att ta miste på :)

12:40 em  
Blogger elinlee said...

Jag är en FP.

1:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home