söndag, augusti 13, 2006

Backraus och rastlös

Ska jobba om två timmar. Tänkte slå ihjäl lite tid med hjälp av en såndär rolig lista. Hittade den hos Alexandra..

Senaste impulsköp: Sockar
Bästa promenad: Inte jätteförtjust i att gå
Favoritdryck: Kaffe
Äter lyxmiddag: Nej
Favoritgata: Acland Street
Bästa förfestmusiken: Strokes
Reser helst till: Fjällen
Bästa mikromaten: Pizza
En bra gå bort-present: En flaska vitt kanske?
Favoritlyxartikel: Vattenkokaren
Älsklingsljud: Inte är det fåglarna här nere i alla fall
Senaste upptäckt i Stockholm: Att Formula 1 faktiskt har schyssta rum
Favoritgalleri: ?
Här bjuder jag E på middag: Hemma
Favoritförort: St Kilda
Fikar gärna på: St Jeromes
Bästa lunchställe: La Roche om du stänger av musiken
Favoritgrönsak: Chili
Favoritfärg: Gråmilerat
Favoritmärke: Acne, Divided
Favoritdjur: Tisse
Bil: Nissan Sunny
Världens bästa nu levande konstnär: Hewlett möjligtvis. Är jättekass på namn
Rockstjärnor jag vill träffa: En öl med Soundtrack hade inte vart fel
Favvoskor: Dom ljus beige/gula Conversen
Modeförebild: -
Motionerar: Går till och från jobbet, tar cirka 5 minuter
Dyraste jag har köpt: Min bil
Mode jag aldrig vill se igen: Hög midja
Favoritprodukt på Systembolaget: Bag-in-box
Bästa fyllekäk: Campinos i Varberg eller thai
Dansar helst till: ?
Senaste gnolande: Någon väl-låt med någon väl-brud från MTV
Bästa romanen: Harry Potter, seriöst
Bästa diktsamlingen: ?
Favoritprodukt på apoteket: Alvedon
Fulaste färgen på kläder: Ljusblå

4 Comments:

Blogger Alex said...

Hög midja, du måste ge det en chans! ;)

11:43 em  
Blogger Simon said...

Nej oh nej oh nej! :)

Fast å andra sidan kan det mycket väl hända att jag kommer gå i ett par någon dag, haha! Jag minns när man fnös åt stuprörsjeans..

11:10 fm  
Blogger Langri said...

Jag vet att du blir avundsjuk. Har träffat Ebbot.

11:06 em  
Blogger Simon said...

Haha, fan ta dig Langri :)

5:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home