måndag, september 04, 2006

Måndag

Ledig. Inte gjort mycket. Kollat igenom lite gamla bilder jag gjort och så. Druckit kopp.
Jobbade igår (söndag), kvällspasset.. Det var inte stressigt direkt. Folk har väl vett till att stanna hemma en regning söndag. Titta på film och bara ha det gott. Det ska nog jag och E göra nu.

Fick lära mig göra majonäs på jobbet häromdan förresten. Riktigt nöjd! Ända tills våran "kock-vän" frågade om jag vispade för hand, jag svarade nej i maskin, och hon fnös. Är nog nöjd ändå.

Trött också. Lite som han..

2 Comments:

Blogger Fredo said...

På tal om mat. Kolla in http://magnus.blogsome.com/
Jag gästar bloggen med mina/grannens svampar. Be afraid. Very afraid.

9:16 fm  
Blogger Simon said...

Ja, jag har sett. Jättesjukt! Haha

11:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home