måndag, juli 03, 2006

Coldplay

Vilken underbar spelning. Helt fantastisk!

Elin och jag bestämmer att vi ska ha en dag för oss själva i stan. Närmare bestämt på Brunswick Street. En jätteförnöjd gata med massa schyssta affärer. Var bland annat inne i en bokhandel som jag skulle kunnat vara kvar i än.

Vi börjar bli hungriga och en restaurang väljer att ha det lättsamma erbjudandet, small pizza and a glass of wine $4! Precis lagom. Sen avslutas (trodde jag) dagen på Black Cat, ett vrålmysigt café med massa insuttna soffor osv. Efter två flaskor av husets vita kläcker hon hemligheten som hon haft för mig sen oktober. Alla har vetat det. Vi skulle gå på Colplay om en timme!

En sak måste någon lära människorna här i Melbourne dock. Att släppa loss och dansa lite! Jävlar vad stela.

Nu ska jag äta fiskpinnar och potatismos.

Tack.

1 Comments:

Blogger Malou said...

jag är sjukt avundsjuk, är de så bra live som man fått för sig? :)

9:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home