fredag, juni 23, 2006

Tidig morgon

Det här Vm:et tar knäcken på mig. Imorses var det Aussies tur att ta sig an Kroatien och trogna som vi är stod vi upp klockan 04.00. Sen bar det av in till stan för att avnjuta det hela på storbildsskärm! Tyvärr var det redan fullt på Federation Square så vi blev visade till den andra skärmen. Minst lika bra tryck där! Och allt gick ju bra till slut.. Dom fick lika och är nu klara för match mot Italien. Klockrent! Men vad höll domaren på med egentligen? Kroaten behövde alltså tre gula kort för att bli avvisad från plan.. Nya regler?

Nu ser vi fram emot Sveriges match mot tyskarna! Får se vart vi kikar på den. men i och med att den går av stapeln vid 1-tiden nånting lär det bli på något uteställe. Det röstar jag för iallafall!

Idag är det midsommarafton! Sjukt att inte vara hemma.. Men vi ska nog ut ikväll tror jag. Någon midsommarfest här nere i krokarna! Kan nog bli lättsamt..

Så glad midsommar på er. Nu ska jag sova på soffan tror jag!