tisdag, juni 20, 2006

Åter igen gryr dagen

Precis gått upp ur sängen. Svintrött. Inte vant mig vid att ha bilar som kör precis nedanför fönstret och hallikar som skäller ut torskar! Men det kommer man väl in i snart, haha..
Ska ut och springa vid tretiden. Får se se hur det går. Inte rört på mig sen fotbollsträningen hemma!

Till helgen ska vi åka iväg på roadtrip! Hinner inte komma hit förrän vi åker någon annanstans. Jag, Elin och Mary (kompis till Elin) åker ner mot Mornington-nånting, haha! Kika lite där. Kanske rida lite häst! Det vore riktigt förnöjt om det var öppet. Då ska jag införskaffa mig en cowboyhatt, cowboyboots, cowboybyxor, rutig skjorta, döpa min häst till Jolly Jumper och kalla mig själv Lucky-Buffalo-Bill-Simon! Liten barndomsdröm sådär..

Fotboll imorn morgon! Ja för er svenskar är den väl klockan nio ikväll. Men 05.00 här.. Då blir det pils!!