måndag, juni 19, 2006

Irriterande

Blir lite sur på att man inte ser bilden jag laddade upp.
Den syns bara om man klickar på info. Drivet.
Kanske bara är jag som inte har fattat hur allt funkar här än!

Idag var jag och Elin inne i stan riktigt tidigt. Gjorde lite ärenden sen åt vi frukost på Marios! Förnöjt ställe med god frukost. Scrambled egg on toast, sausage and bacon. Vet inte riktigt vad jag tycker om scrambled eggs dock.. Lite sladdrigt!
Sen gick vi till Melbourne museum och kikade lite. Måste ju turista lite också! Iallafall nu i början, haha!

Precis ätit lite mat. Makaroner och chicken nuggets med ketchup och tabasco! Det är grejer det. Elin jobbar så hon käkar där. Ska in och hälsa på henne om två timmar ungefär. Inte vart där än. har i och för sig inte varit i Melbourne i en vecka än!

Fan jag skulle köpt cola..

(Märkte att bilden kommit fram nu)